pe cărarea arsă de curcubeu (izvorul)


într-o umbră de vară
tare de dimineată
până târziu
cu răsăritul şi apusul
în arcade răzleţe
cu apele izvorului răsturnat
pe cărarea arsă de curcubeu
un copil înalţă un zmeu

paralele inegale
rătăcesc în nicicând
pe aceeaşi cale

eu vorbesc despre iiiii
tu cânti într-un uuuuu
eu tac în abstractii
tu vorbeşti de contracţii
eu converg divergent
tu a
ştepţi incident
eu niciodată
tu întotdeauna

complementare incompatibilităţi
un acum plin de alte dăţi
dălti harnice
lovesc blocul de piatră
chipul orbului
zâmbet

aşa sunt eu
seminal
mereu călare pe-un cal
cu cornul de ducipal
picurând
clipe calde
topite de gând
viu colorat
de Absolutul blând
dincolo de privirea adâncă
o stâncă
plonjez într-un zbor
prin rodador
peninsular
barbar
cal-car
fântână de var nestins
neînvins şi curat
izvor
de
dor

întind puţin mâna
spre Infinit
câte un fir de nisip
pe dunga albastră
hrăneşte o scoică
născătoarea
perlelor
şirag

pe prag
semnele tale Doamne
urmele cuielor
ţinte fixe
abise

aici tu
hazardina
grădina pierdută
în căutarea Tympului
cu izvoare răscolitoare
răcoritoare întâmplare
pe cărarea arsă de curcubeu
un copil înalţă un zmeu


Constanţa, 10 iunie, 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


5145. rasaritul de azi

de la ... (06:10:04 09 Iunie 2010)

pe cand te vei trezi eu voi fi in mainele de ieri si cand vei intelege voi fi in ieri-ul de azi va fi asa cum trebuie sa fie soarele si luna ce tineau cununa gandului cu cer tainicul mister in care nu mai cer sa zici sau sa faci sau sa taci unul din cercurile magice care invelesc scoicile scarii pumnul de scoici frunzele mari frunzele mici cantecul cucului portativul motivul cortina si cantecul ieri am fost la teatru regizorul era in mari emotii copiii lui sub aceeasi titulatura cu un joc scenic foarte teatral veneau dupa povestea micului print... micul print m-a emotionat prin fragilitatea micutilor in gura carora erau secventele frumoase cu "deseneaza-mi o oaie" si cu vulpea si cu trandafirul si cu fantana si cu muscatura sarpelui... cu lampagiul cu omul de afaceri si cu toate personajele acelea minunate prin care autorul se descarca de tristete si bucurie... ti-am rasarit soarele la 5:23 l-am ridicat deasupra liniei te-am mai lasat sa visezi poate ca azi il vei tine-n tine si va fi numai culoare... culoarea mea albastra-i acum incolora... transparentele-s vii, calde si pline de bucurii... tristetea a imbracat haine noi... oameni goi se dau in spectacol... amfiteatrul de piatra in jumatati inegale plin... putina lume... multa mizerie...



5158. rotativa cu manuscrise

de la (P) (10:33:48 11 Iunie 2010)

aici s-au rearanjat in scrisori invariante la rearanjari ceea ce presupune o cunoastere integrala si muzicala cu descifrarile cheilor la pian notele grave in cheia fa si cele luminoase in cheia sol prea multe explicatii pentru un curcubeu la cascada da-i orbului sa vada cascada din ce aude si-n el curg emotiile sub portativ... deseneaza-mi o plaja (incepand cu o oaie) inlocuieste radacinile plajei cu radacinile reale din radacinile reale gasesti ecuatia caracteristicilor de aici inca un pas si gasesti ecuatia cu derivate partiale din derivate partiale ajungi pe tabla de sah langa tabla de sah jucatorul aici am descifrarea poemului de azi stai jos a nu cazi e incifrare noua din trei in doua precum binecuvantarea-n altar sa fie sa fie de dar uite ce simplu e la mine lucrurile incep la sfarsit citind finalul vezi ca-i vora de jocul secund de pe scara dubla roditor si mai pur de jur imprejur scoici pietre si pescarusi o plaja fara nume-n atingere de rodador in locul asimptotic un izvor cu cascada la mijlocul muntelui


Du-te la piramida ... 513 514 515 516 517 518